Het verzorgen van de financiële administratie voor onze klanten is één van de hoofdgebieden van onze dienstverlening. De administratie kan volledig bij ons op kantoor worden uitgevoerd, maar ook bij de klant op locatie.

GMS Kantoordiensten kan uw Financial Assistant zijn voor korte of langdurige opdrachten op financieel administratief gebied. We hebben ervaring met diverse ERP-systemen zoals Afas, Accountview, Exact, BIS NOA

Daarbij kunt u denken aan:

  • Debiteurenadministratie
  • Crediteurenadministratie
  • Controleren en fiatteren van facturen
  • Opstellen van facturen
  • Uitvoeren van betalingen (elektronisch bankieren)
  • Verwerken van bank- en kasmutaties
  • Oplossen tussenrekeningen
  • Periodieke controles
  • Opstellen financiële rapportages
  • Opstellen jaarrekeningen
  • Verzorgen BTW aangiften
  • Beschrijven en organiseren financiële processen
  • Beschrijven en implementeren digitale factuurverwerking

Rechtstreekse inhuur is altijd goedkoper door lage kostenstructuur.

Neem gerust contact op om te informeren naar de gunstige tarieven.